Arculat
- Kati Halada
- Feb 14
- 1 min read
Updated: May 28

A héten több kérdés is felmerült munka közben a logón túl az ARCULAT lényegével és funkciójával kapcsolatban. Kell-e?, van-e haszna? Ezt mindenki maga döntse el. Hogy könnyebb legyen eldönteni, itt összegyűjtöttem párat a GYAKORLATI előnyeiből, tehát nem marketing szempontból megközelítve.
A céges arculat segít, hogy:
- kevesebb időt tölts a facebook, insta, canva felületeken próbálgatva, hogy épp mi mihez illik, keresve azt, hogyan is támaszd alá vizuális elemekkel azt, amit közölni szeretnél.
- kevesebb időt töltesz nyomdákkal és ügynökségekkel való egyeztetéskor, ahol újra és újra el kell magyarázd egy hirdetéssel kapcsolatban hogy ki vagy, mi vagy, milyen vizuális elemeket szeretnél látni a reklámban vagy egy cimkén stb.
- költséghatékonyabb egy egységes tervezet kialakítása, mint több különálló tervezet elkészítése.
EBBŐL KIFOLYÓLAG TÖBB IDŐD MARAD ARRA, AMIVEL TÉNYLEGESEN FOGLALKOZOL, VAGY BÁRMI MÁSRA :)
Comments